Najnowsze Wpisy

Ello, Ello Komentarze (1)
09. września 2003 21:17:00
linkologia.pl spis.pl

Siemka, mam na imie Kasia, mieszkam w Świnoujściu (to takie piekne male miasto nad morzem Batyckim kolo Szczecina tylko że my mamy plaże a Szczecin nie =P). Mam 14 lateq i chodze do II klasy gimnazjum. Interesuje sie informatyką i bardzo lubie grać w kosza i siatke =). Mam sporo przyjació i jaq wadomo mam tesh swoje loff ale niemam chopaka... no jush chyba niedugo bede miala bo coś sie świeci.... =D. Mam piwne oczqa i jestem brunetką. Mam 1.60( mala jestem ). Heh to chyba na tyle, Pozdrawiam was narqa =***

koffana_kasia : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

e-w-e-l-i-n-a | krulewna-13 | manola | chronmykafelki-fc | live-news | Mailing